Reklamacje i zwroty

Reklamacje

  1. Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 698 638 903
  2. Po opłaceniu i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
  3. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy postępować zgodnie z poniższymi wytycznymi.
  4. Prześlij do nas produkt dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, adres zwrotny oraz numer konta, na który dokonamy ewentualnego zwrotu płatności. 
  5. W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 48 godzin od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  7. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, prześlemy drogą mailową szczegółowe wyjaśnienie decyzji. W ciągu 7 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt pokrywając koszt wysyłki. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

Zwroty

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
  2. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania. Produkt musi być fabrycznie zapakowany, w nienaruszonym stanie. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
  3. Jak dokonać zwrotu:
  4. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  5. Dołącz do przesyłki wypełniony formularz zwrotu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na który zostanie wykonany zwrot pieniędzy.
  6. W ciągu 48 godzin od otrzymania towaru, sprawdzimy jego stan.
  7. Po pozytywnym rozpatrzeniu wyślemy drogą mailową informację o akceptacji zwrotu. W ciągu 14 dni roboczych dokonamy zwrotu płatności na podany w formularzu numer konta.
  8. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.