Reklamacje i zwroty
Reklamacje
- Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 698 638 903
- Po opłaceniu i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera – w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
- Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy postępować zgodnie z poniższymi wytycznymi.
- Prześlij do nas produkt dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, adres zwrotny oraz numer konta, na który dokonamy ewentualnego zwrotu płatności.
- W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 48 godzin od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie, prześlemy drogą mailową szczegółowe wyjaśnienie decyzji. W ciągu 7 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt pokrywając koszt wysyłki. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
Zwroty
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
- Zwracany produkt nie może nosić śladów używania. Produkt musi być fabrycznie zapakowany, w nienaruszonym stanie. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
- Jak dokonać zwrotu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- Dołącz do przesyłki wypełniony formularz zwrotu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na który zostanie wykonany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 48 godzin od otrzymania towaru, sprawdzimy jego stan.
- Po pozytywnym rozpatrzeniu wyślemy drogą mailową informację o akceptacji zwrotu. W ciągu 14 dni roboczych dokonamy zwrotu płatności na podany w formularzu numer konta.
- Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.